این بازی بسیار محبوب موقتاً رایگان است


اگر به بازی‌های ترسناک دونفره علاقه دارید، استودیو Landfall یکی از بازی‌های خود به نام Content Warning را برای مدت محدود به‌طور رایگان دردسترس قرار داده است. در این بازی بامزه و ترسناک باید با فیلم‌برداری از لحظه‌ی ترسیدن دوستان در وب‌سایتی به نام SpookTube به شهرت برسید.

بازی Content Warning فقط تا ۲۴ ساعت رایگان است و سپس با قیمت ۸ دلار به‌فروش خواهد رسید.

این بازی چندساعت پس‌ از انتشار، نقدهای بسیار مثبتی از سوی گیمرها دریافت کرده و در زمان نگارش این مقاله، بازی مذکور با دریافت بیش از ۶٬۰۳۳ نقد در فروشگاه استیم، موفق به کسب امتیاز «به‌شدت مثبت» شده است.

در Content Warning تیمی ۲ تا ۴ نفره به اکتشاف در دنیای قدیمی (The Old World) می‌پردازند و با اشیای نفرین‌شده، ابزارهای باستانی و هیولاهای ترسناک روبه‌رو می‌شوند.

گیمرها در بازی Content Warning باید تا جایی‌ که اکسیژن و باتری دوربین آن‌ها اجازه می‌دهد در The Old World از اتفاقات ترسناک فیلم‌برداری و محتوای جذابی برای SpookTube تهیه کنند؛ البته تا زمانی‌ که دوستانشان تسلیم وحشت نشوند.

بازماندگان این ماجراجو‌یی می‌توانند ویدیوهای خود را در SpookTube آپلود کنند و با نمایش تبلیغات، کسب درآمد داشته باشند. درآمد صرف خرید ارتقاها، شکلک‌ها و تجهیزات برای دور بعدی کاوش می‌شود تا سرانجام بتوانید در SpookTube مشهور شوید.

Content Warning را تیمی ۵ نفره ساخته شده‌اند که تاکنون هیچ بازی دیگری در استیم منتشر نکرده‌اند. ناشر بازی، استودیو Landfall Games است که عناوین محبوبی همچون Totally Accurate Battle Simulator و Clustertruck را در کارنامه‌ی خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید