رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره ملی «طنزپهلو» با توجه به رویکرد جدید جشنواره که توجه به آثار چندرسانه‌ای منتشر شده در رسانه‌های شخصی و شبکه‌های اجتماعی است، زیرساخت‌ها برای شرکت آثار طنز شخصی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، فراهم شده است. هنرمندان و تولیدکنندگان محتوایی که آثارشان در هیچ رسانه رسمی منتشر نشده است هم می‌توانند در هشتمین جشنواره طنز و رسانه شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند اثر طنز خود را در بخش‌های مختلف داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون شرکت کنند. برای این کار، اثر خود را در وبلاگ یا کانال یا صفحه شخصی خود منتشر کنند و لینک آن را درون صفحه ثبت اثر جشنواره درج کنند و حتماً در بخش نوع منبع و نام منبع، گزینه «شبکه اجتماعی» را انتخاب کنند.

موضوعات جشنواره شامل انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد است.

جوایز این جشنواره برای نفرات اول هر بخش ۱۰۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره، نفرات دوم هر بخش ۷۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره، نفرات سوم هر بخش ۵۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره، نفرات تقدیری هر بخش ۲۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره است.

آیین پایانی این جشنواره در اردیبهشت ماه در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید