اعلام جزییات تازه ترین نشست ماهانه هنرمندان موسیقی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه ۱۲ اسفند ماه ساعت ۱۸ با ۱۰ اجرای متنوع (دستگاهی ایرانی، کلاسیک و تلفیقی) با حضور چهره‌های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

«ساز و آواز همایون عمویی(کمانچه) و ایلیا صادقیان (آواز و تنبک)»، «گروه کلاسیک به سرپرستی امیررضا اوجاقی (نوازنده پیانو و آهنگساز قطعات)»، «ساز و آواز حمید آقایی (تار)، امیر آقایی (تنبک) و امیر حق‌دوست (آواز)»، «گروه پروا به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا عزیزی»، «گروه کوبه‌ای‌نوازان ماهور تحت نظارت بابک بنی‌حسینی»، «گروه ناروش به سرپرستی و آهنگسازی سعید ابراهیمی»، «گروه نوای هاتف به سرپرستی و آهنگسازی منوچهر سهیلی»، «گروه استاد داوود فیاضی»، «گروه ضرب‌آهنگ رسا به سرپرستی اردشیر بزرگ‌نیا» و «ساز و آواز به سرپرستی حسین دهاقین» ۱۰ اجرای موسیقی این نشست خواهد بود.

نشست ماهانه موسیقی با اهدافی چون ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، اجرای موسیقی تجربی، معرفی گروه‌های موسیقی و جوانان بااستعداد در زمینه نوازندگی و آواز، به صورت تک‌نوازی و گروه‌نوازی در ژانرهای مختلف با حضور اهالی و علاقه‌مندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شده است. همچنین معرفی کتاب‌ها و آلبوم‌های تازه منتشر شده و توجه به رویدادهای پراهمیت موسیقی از دیگر برنامه‌های این نشست‌ها است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید