یحیی سریع: یک کشتی اسراییلی و چند ناو آمریکایی را هدف قرار دادیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروی دریایی ارتش این کشور کشتی صهیونیستی «ام اس سی اسکای MSC SKY» را در دریای عرب هدف قرار داده است.

سریع تاکید کرد: این عملیات با استفاده از شماری از اژدرهای دریایی مناسب به انجام رسید و به لطف خدا این اژدرها به صورت دقیق و مستقیم به هدف اصابت کردند.

وی افزود: هدف قراردادن این کشتی چند ساعت پس از اجرای عملیات منحصر به فردِ حمله به چند ناو آمریکایی در دریای سرخ با به کارگیری موشک‌های بالستیک و چندین پهپاد به انجام رسید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما بر تداوم ممانعت از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که در حال عزیمت به سوی بندرهای فلسطین اشغالی هستند تا زمانی که جنگ علیه غزه و محاصره آن متوقف نشود تاکید می‌کنیم.

سریع ادامه داد: ما در اجرای عملیات‌های نظامی بیش‌تر در دریای سرخ و دریای عرب علیه تمامی هدف‌های متخاصم در دفاع از یمن و حمایت از فلسطین تردید نخواهیم کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما از طریق این ۲ عملیات قدرت خود در هدف قراردادن ناوهای جنگی و کشتی‌های غیرجنگی در یک زمان را به اثبات رساندیم.

وی افزود: تا زمانی که جنگ علیه غزه و محاصره آن پایان نیابد عملیات‌های ما در دریای سرخ، دریای عرب، خلیج عدن و تنگه باب المندب ادامه داشته و افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید