دومین‌ همایش «فرهنگ و خانواده» برگزار می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، دومین همایش «فرهنگ و خانواده» با عنوان خانواده خلاق پنجشنبه ۱۷ اسفند در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

در این‌مراسم اساتید حوزه روانشناسی و فعالان حوزه خانواده از جمله غلامعلی افروز استاد دانشگاه تهران به سخنرانی با موضوع «حاکمیت آرامش و پیوندهای عاطفی در خانواده بستر شکوفایی در فرزندان» علیرضا پیر خائفی دانشیار روانشناسی و عضو هیأت علمی دانشگاه به سخنرانی درباره «نقش خلاقیت در سلامت خانواده» و ناصرالدین کاظمی حقیقی (نایب رییسICEC) به بررسی «ملاحظات خانوادگی خلاقیت» می‌پردازند.

این‌همایش علمی یک‌روزه با دبیری صادق علیخانی توسط فرهنگسرای خانواده و با مشارکت انجمن کودکان استثنایی ایران، مؤسسه تعاملی هیجان اندیشه، مجمع ملی خانواده و جامعه مدیران فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

دومین همایش «فرهنگ و خانواده» با عنوان خانواده خلاق پنجشنبه ۱۷ اسفند از ساعت ۸:۳۰ در فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ویکم، بوستان شفق برگزار می‌شود.

به گفته برگزارکنندگان رویداد مورد اشاره، ورود عموم علاقه‌مندان آزاد است و به شرکت‌کنندگان گواهی دوزبانه معتبر ارایه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید